Odchudzanie nie przynosi rezultatów? Powinieneś wypróbować sprawdzone przepisy kulinarne

Nie możesz dopiąć suwaka w spódnicy? A może twoje ukochane dżinsy musisz odłożyć na półkę, bo nie możesz wcisnąć ich przez uda? To niezaprzeczalne sygnały, że musisz przejść na dietę.

jedzenie

Autor: MSM Mońki
Źródło: MSM Mońki
Niestety nie wszyscy potrafią samemu walczyć z otyłością, a zasadnicza przyczyna tkwi w nieodpowiednich posiłkach. Z naszego talerza z pewnością powinna zniknąć kiełbasa z grilla, co wcale nie znaczy, iż mamy jeść niesmacznie. Dania podczas diety mogą być równie apetyczne, wystarczy poznać wypróbowane przepisy (https://durszlak.pl/popularne-wyszukiwania) kulinarne – przykłady znajdziesz na .

Rozpocznijmy od śniadania. Kanapki z wędliną oraz z żółtym serem można zastąpić rześkimi koktajlami. Zależnie od pory roku dobieramy sezonowe warzywa oraz owoce. Zimą najbardziej smaczne, a równocześnie pełne witamin są koktajle z owoców cytrusowych, które przyspieszają przemianę materii, np. koktajl z grejpfruta, pomarańczy i płaskiej łyżeczki miodu, jeśli chcesz stłumić gorzki smak grejpfruta. Na wiosnę z kolei można na co dzień pić coś nowego, między innymi pyszne koktajle z botwinki, pietruszki, pomidorów bądź sałaty. Do każdego z nich dodaj jeden z owoców, a drugą porcję niewątpliwie z chęcią weźmiesz na drugie śniadanie. Na obiad najlepsze będą zupy z warzyw. Jeśli znudziły ci się tradycyjne przepisy, wypróbuj zupę krem, np. z dyni, brokułów albo z zielonego groszku.

Dzięki szczypcie przyprawy chili, tak jak dzięki cytrusom, dodatkowo pobudzisz metabolizm. Kolacja też nie musi wiać nudą, starczy jedynie uszykować kolorowe sałatki. Do najsmaczniejszych i małokalorycznych sałatek zaliczają się np. te z gotowaną piersią kurczaka. Możesz do nich dodać sałatę, awokado, kukurydzę lub jabłko. Dopraw je pieprzem, polej jogurtem naturalnym albo sokiem z cytryny – i fantastyczna kolacja ucieszy wszystkich domowników.

Jeżeli w takim razie zastanawiasz się, dlaczego odchudzanie nie przynosi efektów, kłopot niewątpliwie jest w posiłkach, jakie dotąd jadłeś. Ta strona opisuje to szerzej. Nie zapominaj, iż zbędne kg są nie tylko powodem niechcianych zmian w wyglądzie, lecz również mogą być podłożem wielu chorób. Dolegliwości nie występują od razu, lecz każdy następny kilogram to coraz większe obciążenie stawów, jakie prędzej lub później zaczną nam dokuczać, wzrost ciśnienia i poważniejsze zagrożenie schorzeniami związanymi z układem krążenia. Dlatego już dziś idź do sklepu po zdrowe, ale smaczne składniki, a przyszykujesz na obiad zdecydowanie lżejsze danie.

Write a Reply or Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


*