Jak agencje reklamowe przygotowują propozycję handlową i w jaki sposób przekonują potencjalnych konsumentów do skorzystania z konkretnej usługi

Prowadzenie własnego interesu w dzisiejszych czasach wymaga od kapitalisty nie lada błyskotliwości. Wszystko z tego powodu, że konkurencja pozostaje ogromna i jeszcze się powiększa. Specjalistami od bycia konkurencyjnym na rynku już z reguły powinni być marketingowcy.

billboardy w mieście

Autor: 7 w d
Źródło: http://www.flickr.com
To oni w trakcie nauki na studiach licencjackich poznali zasady, którymi rządzi się współczesny handel.

Zgodzisz się raczej, że powyższy tekst jest nieszablonowy. Jeśli zatem masz ochotę poznać go lepiej, zobacz info opublikowane tutaj.

Jednak okazuje się, że wcale nie tak prosto przekonać do siebie potencjalnych konsumentów, nawet jeśli ma w szufladzie dyplom ukończenia studiów. Oferta powinna być dość bogata, lecz zbyt dużo pozycji może odnieść efekt odwrotny do określonego, ponieważ wtedy niełatwo się skoncentrować na jednym punkcie, co w efekcie może skutkować nadszarpnięciem dobrego imienia przedsiębiorstwa. Zamiast wprowadzać do propozycji każdy gatunek reklamy outdoorowej, lepiej postawić na jeden jej typ, czyli dla przykładu na sieć telebimów, które będą zamontowane na terenie całego kraju, a szczególnie w tych najbardziej zatłoczonych zakątkach. Zbudowanie rzeczonej sieci musi być korzystne dla jej posiadaczy. Jedną z zalet stworzenia tej bazy w paru miastach bywa fakt, że można pozyskać nowych klientów w różnych miejscowościach, a i w sieci można nie tylko bez problemów się zareklamować, lecz także dotrzeć do o dużo większej masy potencjalnych konsumentów. Jedni będą wpisywać w Google frazę billboardy Radom – źródło, a inni telebimy Warszawa – wystarczy jedynie zadbać o to, żeby te wyrażenia odsyłały internautów na daną witrynę.

billboard

Autor: Alan Stanton
Źródło: http://www.flickr.com
Notatka o sieci telebimów, tak samo jak w przypadku sieci odzieżówek czy ogólnopolskich szkół pomaturalnych, będzie wzbudzać o dużo większe zaufanie pośród potencjalnych konsumentów niż wzmianka o paru telebimach usytuowanych w ścisłym centrum miast wojewódzkich. Od dawien dawna wśród przedstawicieli społeczeństwa pokutuje przekonanie, że duże przedsiębiorstwo, angażujące np. ponad 12 pracowników, ma większe możliwości, a jego działania są bardziej skuteczne. Ile w tym stwierdzeniu prawdy – nie wiadomo. Tak czy owak, hasło billboardy Radom raczej z pewnością odniesie większy skutek, jeżeli znajdzie się w sąsiedztwie pozostałych, lecz zupełnie podobnych fraz, np. bilbordy cała Polska lub bilbordy Małopolska. Kwestia umiejętnej autoreklamy jest o tyle ważna, że poniekąd wpływa na liczbę przyszłych klientów. W końcu, kto nie potrafi sam się zareklamować, to z dużą dozą prawdopodobieństwa nie będzie mógł skutecznie zareklamować innych. Kto zapomina o tej trywialnej zasadzie, nie powinien liczyć na to, że grono jego usługobiorców będzie się zwiększać.

Write a Reply or Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


*