Kto może zyskać na programie partnerskim?

Coraz częściej słyszymy o rozmaitych programach partnerskich i poszukujemy odpowiedzi na pytanie, czy to rzeczywiście się opłaca. Jeśli program jest prawidłowo obmyślany, zyska na nim zarówno firma, jak i jej partnerzy, a także klienci.

ochroniarz

Autor: KSAF AGH Krakowska Studencka Agencja Fotograficzna AGH
Źródło: http://www.flickr.com

Programy partnerskie mogą mieć rozmaitą formę. Czasem liczy się wzajemne polecanie swoich produktów albo usług przez firmy, obecne w internecie – wtedy partnerom oferowana jest prowizja od sprzedaży, do której się przyczynili, zamieszczając adresy www, albo banery firmy na swojej stronie internetowej. Coraz częściej jednak programy partnerskie przyjmują postać rozbudowanych zależności, konstruujących siatkę stosunków w układzie marka – partnerzy programu – klient. Doskonałym przykładem, przedstawiającym sposób działania tego rodzaju promocji firmy jest program partnerski Solid Security – Solid Club – Solid Security.

Polega on na tym, iż klienci, korzystający z usług firmy, mają możliwość przystąpić do programu i korzystać z ofert partnerów programu w atrakcyjnych cenach. Korzyści wynikające z takiego rozwiązania są wielorakie.

Chcemy Cię zaprosić do tak samo interesujących wątków, które przygotowaliśmy dla Ciebie z pasją. Więc kliknij stronę wykładziny bagażnikowe i czytaj to, na co będziesz miał ochotę.

Po pierwsze, program partnerski Solid Security jest skuteczną pokusą, przyciągającą nowych klientów. Stały klient natomiast czuje się rozpieszczany i na pewno nie odejdzie do konkurencji. Partnerzy programu mają dodatkową promocję swojej marki i również mają szansę na pozyskanie nowych klientów.

Co prawda, by program był atrakcyjny, muszą zaoferowaćzaproponować naprawdę promocyjne ceny sprzedawanych produktów, lub usług, natomiast w perspektywie wieloletniej na pewno przełoży się to na wzrost dochodów. Bycie partnerem sławnej oraz dużej firmy to także szansa na wzrost prestiżu własnego przedsiębiorstwa. Istnieje powszechna – zresztą prawidłowa – opinia, iż do programów partnerskich znane marki wybierają tylko porządne firmy, proponujące towar najwyższej jakości. Jeżeli nasze przedsiębiorstwo wejdzie do takiego programu , zyskujemy wizytówkę mówiącą: to jest solidna firma, można jej zaufać. Im więcej firm z różnych obszarów gospodarki włączonych jest do danego programu, tym bardziej atrakcyjny jest on dla klienta. Badania rynku wykazują, iż ludzie chętniej korzystają z oferty przedsiębiorstw, które oferują dodatkowe korzyści, np. w postaci tańszych zakupów u innych sprzedających.

Write a Reply or Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


*