Reklama dźwignią handlu

kalkulator

Źródło: www.morguefile.com

Pomimo tego, że pismo zostało wynalezione już bardzo dawno temu, liczą sobie nieco ponad 75 lat. Zyskaliśmy je dzięki węgierskim konstruktorom. Długopisy na samym początku nie były akcesoriami, które zrewolucjonizowały pisanie. Widoczny przełom pojawił się dopiero w momencie, gdy zostały one wprowadzone do amerykańskiej armii. Korzystali z nich w szczególności piloci, którzy mogli dzięki nim notować wszelkie dane tyczące wahań ciśnienia atmosferycznego.

Konstrukcja długopisów nie zalicza się do wyjątkowo skomplikowanych. Zbudowane są one z obudowy a także rurki, która uzupełniona jest gęstym tuszem. W specjalnej obsadce zawarta jest też kulka, która w trakcie pisania obraca się, przez co atrament ląduje na kartce papieru.

Dosyć często spotykamy długopisy logopen z nadrukiem, które posiadają mnóstwo zalet. Na ogół na nich pojawiają się loga znanych firm, stąd też bierze się ich nazwa. Popularność tego rodzaju długopisów jest bardzo prosta do wytłumaczenia. Są one świetnym narzędziem reklamowym.

Flamastry STABILO Cappi

Autor: STABILO
Źródło: STABILO

Przy tym należy jeszcze wiedzieć o tym, że nałożenie nadruku bynajmniej dużo nie kosztuje. A, więc dodawanie go na długopis jest niewątpliwie bardzo ekonomicznym rozwiązaniem. Długopisy z nadrukiem w gro przypadkach są najefektywniejszą formą promocji każdego przedsiębiorstwa. Są one praktyczne, gdyż będą przydatne klientowi w zwykłych sytuacjach. W odróżnieniu od ulotek czy też innego rodzaju broszur promocyjnych, nie są natychmiast wyrzucane do kosza, jak to niejednokrotnie bywa z folderami promocyjnymi. To niezmiernie dyskretna postać promocji, która się nie narzuca. Tak właśnie najlepiej budować swój pozytywny wizerunek w oczach potencjalnych partnerów biznesowych.

Długopisy reklamowe można postawić w jednym rzędzie z takimi przedmiotami jak kubeczki, parasole reklamowe czy koszulki z nadrukiem. Długopis kojarzy się z rzeczą niewielką, jednakże niezwykle przydatną. Takie skojarzenie jest jak najbardziej właściwe. Nic więc dziwnego, że specjaliści z dziedziny marketingu wyjątkowo chwalą tego rodzaju formę reklamowania się. Jest to doskonała forma reklamy w szczególności dla przedsiębiorstw, które nie posiadają dużego budżetu na promocję.